Direktlänk till inlägg 18 mars 2012

Söndag och fortfarande sjuk..

Av Theres Tenman - 18 mars 2012 19:55

Tänkte få orken att åtminstone starta upp en blogg i dag,men det blir inte mycket jag orkar skriva inte.

Har inte varit så sjuk på länge,antagligen är det influensan sa läkaren och de måste det bara vara,orkar

absolut ingenting! ont överallt,febern har äntligen släppt men orkeslösheten är nästan värre..

drygt utan ände känns det som.

Nåja vill gärna jobba,men känner att det finns ingen möjlighet att jag klarar det i morn,så förhoppningsvis

tar jag mig till jobbet på tisdag men allt kommer att gå i slow motion oavsett de känner jag!

Hujedamej..är lite orolig över värken i huvudet och nacken men,hoppas de ger sig!

Nåja,tänkte skriva lite om de mesta ,min otur i livet men som även gett mig erfarenheter som i dag

kan vara värdefulla i en del situationer,om inte annat så har de gjort mig till en starkare person.

Mycket av det negativa och tråkiga hade jag klarat mig bättre utan men man väljer inte alltid sitt öde.

Jag tänkte skriva lite om min skoltid så fort min ork kommer tillbaks,en tid i mitt liv som jag skulle kunna stryka ett streck över! många års mobbning av klassens plågoande..tilläggas kan göra att i dag känner jag en stor bunt

avsky när jag ser dom som utsatte mig för detta,lusten till att skriva deras namn är mer än stor..men

de är inte värda att få sina namn på min sida,nej i bland passar orden skit,ska skit ha!Nåja,de får bli mer i morn för det här kommer ta tid,och just nu..är den lilla ork jag har slut...see you

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards